مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-11بين الملل

العربیه در راستای حمایت از حقوق فلسطینیان فعالیت نمی کند


منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، یک خبرنگار شبکه العربیه عربستان سعودی در اعتراض به پخش گزارشی علیه اسرای حماس از فعالیت در این رسانه استعفا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرنا نوشت: معصتم سقف الحیط عکاس خبری فلسطینی شبکه العربیه فلسطین یکی از شبکه های زیر مجموعه شبکه العربیه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که در انتقاد به رویکرد غیر حرفه ای شبکه تلویزیونی العربیه در قبال مسأله فلسطین از فعالیت در این شبکه استعفا می دهد.

سقف الحیط با اشاره به اینکه روزی دستِ خداست در خصوص استعفا از العربیه توضیح داده که این شبکه تلویزیونی به هیچ وجه در راستای حمایت از حقوق فلسطینیان فعالیت نمی کند.

این خبرنگار فلسطینی پس از اتهام زنی بی پایه و اساس شبکه العربیه به اسرای عضو جنبش حماس مبنی بر اینکه آنان منصور شحانیت آزاده فلسطینی را در زندان به دلیل مواضع او در قبال یحیی سنوار مورد شکنجه قرار داده اند، اتخاذ شد.

این در حالی است که پیش تر منقذ ابو عطوان مدیر دفتر امور اسرای فلسطین با اشاره به وضعیت منصور الشحاتیت اسیر فلسطینی که پنجشنبه گذشته از زندان های رژیم صهیونیستی پس از 17 سال آزاد شد، گفته بود: الشحاتیت اکنون به دلیل حبس های طولانی مدت انفرادی دچار مشکلات روحی - روانی و اختلال حواس پرتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العربیه در راستای حمایت از حقوق فلسطینیان فعالیت نمی کند

العربیه در راستای حمایت از حقوق فلسطینیان فعالیت نمی کند