مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-11سياسي

رشد اقتصادی منفی را از سال 92 تا 97 مثبت کردیم


رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام اینکه رشد اقتصادی منفی را از سال 92 تا 97 مثبت کردیم، گفت: طبق گفته رییس جمهور اگر کارهای سنجیده سازمان برنامه و بودجه نبود، - رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام اینکه رشد اقتصادی منفی را از سال 92 تا 97 مثبت کردیم، گفت: طبق گفته رییس جمهور اگر کارهای سنجیده سازمان برنامه و بودجه نبود، این آرامش را در کشور نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت، در نشستی مجازی با معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در وضعیت تحریمی طی سال های 92 تا 97 با حضور در مذاکرات مختلف و گسترش روابط بین الملل، توانستیم به رشد شتابان اقتصادی برسیم.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، وی افزود: به جای دستیابی به رشد اقتصادی شتابان، تلاش کردیم جلوی ریزش رشد اقتصادی را بگیریم و رشد اقتصادی منفی را مثبت نگه داریم.

نوبخت اظهار کرد: دشمنان تلاش کردند از طریق مضایق اقتصادی، آستانه تحمل مردم را پایین بیاورند و آنها به خیابان ها بریزند، ولی ما با بکار بردن اقدامات موثر، مدیریت کردیم.

تا جایی که به گفته رییس جمهور، اگر کارهای سنجیده سازمان برنامه و بودجه نبود، این آرامش را در کشور نداشتیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: به دلیل تغییر شرایط پیش مردم شرمنده ایم که به آنچه استحقاقش را دارند، نتوانستیم دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی منفی را از سال 92 تا 97 مثبت کردیم

رشد اقتصادی منفی را از سال 92 تا 97 مثبت کردیم