مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-11سياسي

روایت زنی که موانع را از سر راه برداشت


زری طاهری پرکوهی طی سال های اخیر در پی تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر تولید و توان داخلی، شاهد فعالیت کارآفرینان زیادی در استان مازندران بوده هستیم ولی تعدادی از این افراد جزو برترین ها هستند.

زمانی که از کارآفرینی حرف می زنیم منظور  ایجاد اشتغال همزمان برای چندین نفر است که توسط فرد یا افرادی صورت می گیرد، کارآفرین بودند شاید مهم باشد ولی یک کارآفرین زمانی نمونه خواهد بود که به تولید انبوه و افزایش تولیدات داخلی کمک کند.

در مرکز استان بهار 1400 سالی که باری دیگر با شعار محوری تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها آغاز شد، شاهد برپایی مراسم ویدیوکنفرانسی تقدیر از سوادکوه و کارآفرین چندی پیش در مصاحبه با فارس از علت موفقیتش گفت.

  *مانع زدایی را از سال 92 تمرین کردم این بار لیلا خداکرمی کارآفرین نمونه دیگر متولد سال 1359 و اهل نوشهر در گفت وگو با فارس از ورودش به شغلی که بیشتر مردانه است تا زنانه است می گوید و به این موضوع اشاره می کند که قبل شنیدن از شعار محوری سال به مقوله مانع زدایی ها توجه ویژه ای داشته تا جایی که توانست با تسهیل قوانین جوانان زیادی را تا محیط کار همراهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زنی که موانع را از سر راه برداشت

روایت زنی که موانع را از سر راه برداشت