مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-11سياسي

تهران برای زیست پذیر ماندن چاره ای جز اصلاح روند مدیریت پسماند ندارد


رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: باید بپذیریم تهران برای زیست پذیر باقی ماندن و مدیریت بهینه و متناسب با استانداردهای محیط زیستی و بهداشتی چاره و الزامی جز اصلاح در روند مدیریت پسماند خود ندارد.

- رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: باید بپذیریم تهران برای زیست پذیر باقی ماندن و مدیریت بهینه و متناسب با استانداردهای محیط زیستی و بهداشتی چاره و الزامی جز اصلاح در روند مدیریت پسماند خود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی در دویست هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با تسلیت درگذشت هم وطنان ایرانی و شهروندان تهرانی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و تاکید بر ضرورت واکسیناسیون گسترده در سطح کشور از سوی دولت، گفت: امروز لایحه طرح جامع مدیریت پسماند در صحن شورا مورد بررسی قرار می گیرد و ریل گذاری جدیدی را برای یکی از مهمترین حوزه های خدماتی مدیریت شهری در افق زمانی 20 ساله آینده ترسیم می کند.

وی با طرح این سوال که پسماند شهر تهران در چه نقطه ای از منحنی تحولات خود قرار دارد؟ و چشم انداز وضعیت پسماند پایتخت در افق 20 ساله چگونه است؟، به شرایط وضعیت مدیریت پسماند شهر تهران اشاره کرد و گفت: هم اکنون سرانه تولید پسماند در تهران 764 گرم در روز است که 492 گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران برای زیست پذیر ماندن چاره ای جز اصلاح روند مدیریت پسماند ندارد

تهران برای زیست پذیر ماندن چاره ای جز اصلاح روند مدیریت پسماند ندارد