مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-11سياسي

استاندار کرمانشاه: مدیران بی توجه به مصوبات ستاد کرونا انفصال از خدمت می شوند


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از مردم می خواهیم که مدیران متخلف و بی توجه به مصوبات ستاد کرونا را به استانداری معرفی کنند، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا چنین مدیری انفصال از خدمت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد مبارزه با محدود) و ارتباط تصویری با فرمانداران در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر و در دهه سوم فروردین ماه کل جغرافیای کشور و استان کرمانشاه تحت تاثیر بیماری وحشتناک کرونا قرار گرفته و در مبارزه با پیک چهارم استانی موفق خواهد بود که بتواند این بیماری را با همراهی و همکاری مردم و مسؤولین کنترل و مدیریت کند تا حجم خسارات مادی و جانی کاهش یابد.

وی تصریح کرد: برای مدیریت ویروس کرونا جهش یافته کرونا نیازمند هماهنگی و همدلی ویژه ای در سطح استان هستیم و همه مدیران و مردم باید پای کار باشند، زیرا در حال حاضر متاسفانه تعداد بسترهای استان روزانه به 130 نفر افزایش یافته به گونه­ ای که این خطر در افزایش فوتی ها شب گذشته (هفت نفر) نیز دیده شد و این آمار نگران کننده است و ما باید با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: با یک بحران جهان شمول بیماری کرونا مواجه هستیم و مردم از ما توقع دارند که با جدیت در کنار آن ها باشیم، بنابراین هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: مدیران بی توجه به مصوبات ستاد کرونا انفصال از خدمت می شوند

استاندار کرمانشاه: مدیران بی توجه به مصوبات ستاد کرونا انفصال از خدمت می شوند