مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-11سياسي

30 شب دعای ابوحمزه ثمالی در اصفهان برگزار می شود


دبیر ستاد برگزاری دعای ابوحمزه اصفهان از برگزاری و پخش دعای ابوحمزه ثمالی طی 30 شب در ماه مبارک رمضان در قالب طرح «یادگار معنوی» در اصفهان خبر داد.

- اصفهان - دبیر ستاد برگزاری دعای ابوحمزه اصفهان از برگزاری و پخش دعای ابوحمزه ثمالی طی 30 شب در ماه مبارک رمضان در قالب طرح یادگار معنوی در اصفهان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه فرمودند زمزمه معنوی دعا و نیایش آن مرحوم در شب های جمعه و سحرهای ماه مبارک رمضان طی سال های طولانی در شمار یادگارهای معنوی شهر عزیز اصفهان است و امید است همواره برقرار باشد، برگزاری این آیین نیز در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: این مراسم در مسجد جامع، گلستان شهدا و مسجد سید اصفهان برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری دعای ابوحمزه اصفهان با بیان اینکه این مراسم در قالب طرح یادگار معنوی برگزار خواهد شد، ادامه داد: این برنامه بدون حضور افراد است و از شبکه اصفهان به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

وی به استفاده از ظرفیت سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) در اجرای این برنامه اشاره کرد و گفت: این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 23:45 الی 2:15 بامداد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 شب دعای ابوحمزه ثمالی در اصفهان برگزار می شود

30 شب دعای ابوحمزه ثمالی در اصفهان برگزار می شود