مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-11سياسي

خود را ایرانی می دانیم نه اقلیت/ در انجام مناسک دینی آزادیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، ایران الگوی عینی همبستگی و همدلی بین پیروان ادیان توحیدی است و مصداق بارز آن، - رییس انجمن زرتشتیان تهران می گوید: در چند دهه گذشته زرتشتیان همواره در برگزاری جشن ها، آیین ها و امور دینی خود آزاد بوده و در نیایشگاه ها و زیارتگاه های خود آزادانه به عبادت پرداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، ایران الگوی عینی همبستگی و همدلی بین پیروان ادیان توحیدی است و مصداق بارز آن، خیابانی در قلب پایتخت که چهار عبادتگاه مسجد ابراهیم (ع)، کلیسای حضرت مریم (س)، آتشکده آدریان و کنیسه حییم را در خود جای داده است.

رفتار صمیمانه نظام جمهوری اسلامی ایران با پیروان ادیان توحیدی اگرچه الگوی مطلوبی از همزیستی مسالمت آمیز به جامعه بشری ارائه کرده، اما همچنان برای افکار عمومی جهان شناخته شده نیست.

شاید بهترین سند برای این گفته، اظهارات رییس انجمن زرتشتیان تهران باشد که تاکید می کند زرتشتیان حتی دوست ندارند خودشان را اقلیت بدانند و خود را ایرانی می دانند.

افشین نمیرانیان که در رشته فیزیک درس خوانده و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران نیز هست، اکید می کند زرتشتیان در انجام آیین ها و امور احوال شخصیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود را ایرانی می دانیم نه اقلیت/ در انجام مناسک دینی آزادیم

خود را ایرانی می دانیم نه اقلیت/ در انجام مناسک دینی آزادیم