مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-11سياسي

کرونا سوار بر موج سهل انگاری مردم در خراسان شمالی


هنوز صدای بوق ماشین عروس و کاروان خودرویی که به دنبال آن در خیابان به راه افتاده و شادمانی می کنند به گوش می رسد.

- ایسنا/خراسان شمالی هنوز صدای بوق ماشین عروس و کاروان خودرویی که به دنبال آن در خیابان به راه افتاده و شادمانی می کنند به گوش می رسد.

صدای نوازنده و خواننده ای که در حال گرم کردن مجلس شادی هستند با صدای بلند به گوش می رسد؛ انگار گوش هایشان به هیچ عنوان صدای هشدارها را نمی شود.

امکان برگزاری مراسم عروسی با جمعیت خیلی زیاد در تالارها را ندارند اما انگار باید همه افرادی که می شناسند را دعوت بگیرند بنابراین مراسم عروسی را در روستا و یا در دو سه منزل می گیرند؛ یکی از نوازنده های معروف را هم دعوت می کنند که حسابی مجلس آن ها را گرم کنند.

تعدادی از میزبان ها که به تصور خود می خواهند دستورالعمل های بهداشتی را نیز رعایت کنند مراسم عروسی را در روستا و در فضای باز برگزار می کنند با این تصور که در فضای باز کرونا وجود ندارد.

متاسفانه برگزاری مراسم های ختم نیز به همین شکل است، مراسم خاکسپاری که با حجم زیادی از مهمان ها برپا می شود و کارت های دعوتی که برای روز سوم و چهلم فرد متوفی جلوی در مهمان ها می رود و تمامی این سهل انگاری ها موجب شده تا شیب شیوع ویروس کرونا با سرعت خیلی زیادی بالا رود و وضعیت شهرهای خراسان شمالی را از رنگ آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سوار بر موج سهل انگاری مردم در خراسان شمالی

کرونا سوار بر موج سهل انگاری مردم در خراسان شمالی