مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-11اقتصادي

تشکیل 24 فقره پرونده احتکار و توزیع خارج از شبکه در آذربایجان غربی


رییس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی گفت: 24 فقره پرونده احتکار و توزیع خارج از شبکه طی سال جاری در استان تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی رییس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی، سرهنگ بهمن رستمی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی امسال 24 فقره پرونده احتکار و توزیع خارج از شبکه در استان تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد، اظهار داشت: ارزش ریالی این پرونده ها 80 میلیارد ریال برآورد می شود.

وی با بیان اینکه این پرونده ها شامل 396 تن نهاده دامی، 37 تن روغن نباتی، 39 تن برنج و 22 تن گندم به همراه 15 تن آرد است، گفت: 40 هزار قطعه مرغ در قالب این پرونده های احتکار و خارج از شبکه توزیع کشف شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این زمینه بیش از 25 نفر شناسایی و دستگیر شده اند، این اقلام در شهرستان های ارومیه، میاندوآب، بوکان و سردشت کشف و ضبط  کشف شده است.

رستمی با بیان اینکه تعداد 138 پرونده قاچاق به ارزش 8 میلیارد تومان تشکیل شده است، افزود: در این راستا 168 متهم دستگیر و 107 خودرو توقیف شد.

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی از بازار و اقلام اساسی ادامه دارد و با متخلفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 24 فقره پرونده احتکار و توزیع خارج از شبکه در آذربایجان غربی

تشکیل 24 فقره پرونده احتکار و توزیع خارج از شبکه در آذربایجان غربی