مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-11فرهنگي

برگزاری اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی اردبیل


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل با هدف تولید و نشر محتوای متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی در فضای مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل با هدف تولید و نشر محتوای متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی در فضای مجازی برگزار می شود.

وی افزود: فرهنگ ایرانی و اسلامی از ظرفیت های بالایی برخوردار بوده و به تصویر کشیدن این ظرفیت ها در ارتقای سطح مسائل فرهنگی و هنری در جامعه، کمک شایانی خواهد نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل با موضوع تصویرسازی از ظرفیت های نشاط و شادی در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی در قالب 3 بخش متن، تصویر و ویدئو برگزار می گردد که در بخش متن؛ مقاله، قطعه ادبی، شعر و داستانک، در بخش تصویر؛ عکس، پوستر و اینفوگرافی و در بخش ویدئو؛ موشن گرافی، فیلم کوتاه و انیمیشن قابل ارسال به دبیرخانه پویش است.

بحرالعلومی با اشاره به این که مخاطبان پویش، مخاطبان عمومی (عموم مردم) و مخاطبان تخصصی (اهالی فرهنگ،هنر ورسانه) هستند، تصریح کرد: شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی اردبیل

برگزاری اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی اردبیل