مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-11پزشكي

14 بیمارستان در شیراز به بیماران کرونایی اختصاص یافت


معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش روند بستری بیماران کرونایی 14 بیمارستان دولتی و خصوص شیراز به این موضوع اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر عبدالرسول همتی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش بستری بیماران کرونایی در شیراز با بیان اینکه در روزهای ابتدایی امسال فقط دو بیمارستان اختصاصی بیماران کرونایی، بیمارستان های علی اصغر و فقیهی (سعدی) و تعداد اندکی بیمار کرونایی داشتند افزود: متأسفانه اکنون با افزایش ناگهانی تعداد بیماران، تعداد بیمارستان های ویژه کرونایی در شیراز به 14 بیمارستان رسیده است.

وی گفت: علاوه بر بیمارستان های دولتی علی اصغر، فقیهی (سعدی)، نمازی و چمران، بیمارستان پشتیبان با ظرفیت 100 تخت راه اندازی شده است و بیمارستان های دولتی و خصوصی اردیبهشت، دنا، ام آر آی، کوثر، بعثت، پیوند، شهید بهشتی (شیراز)، تأمین اجتماعی و مسلمین هم بیمار کرونایی بستری خواهند کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه هم اکنون 2 هزار و 99 بیمار در بیمارستان های فارس بستری هستند که 249 از آن ها تحت مراقبت های ویژه قرار دارند افزود: برای بستری بیماران جدید نیاز به اضافه شدن تخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 بیمارستان در شیراز به بیماران کرونایی اختصاص یافت

14 بیمارستان در شیراز به بیماران کرونایی اختصاص یافت