مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-11سياسي

محدودیت های نیم بند برای مدیریت آمارهای موشکی کرونا


شورش چهارم کرونا و به تعبیر آقای معاون، افزایش موشکی ابتلا و مرگ؛ اکنون قرمز و نارنجی ارمغان تلخ آزادی سفر، دورهمی، عزا و عروسی است؛ محدودیتها جاری است اما .

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیز چهارم کرونا با سرعتی چند برابر امواج قبلی به راه افتاده؛ اکنون اهمیت تصمیم برای مدیریت بحران به لحظه است؛ سفرها و دید و بازدیدهای نوروزی ضربه محکمی به بدنه نظام سلامت وارد کرده و زحمات چندین ماهه کادر درمان را تا حد زیادی بر باد داده؛ تعطیلی شهرها و محدودیت های هوشمند کرونایی برای جلوگیری از خسارات بیشتر بیماری از روز گذشته اعمال شده، اما تا اینجای کار و در روز اول اجرا چندان محسوس و اثربخش نبوده است.

از 16 فروردین ماه و بعد از تعطیلات نوروز، روند افزایشی بیماری کرونا و البته این بار با شیبی تندتر مجددا از سر گرفته شد و امروز و پس از 9 روز از گذشت تعطیلات نوروزی شاهد افزایش افسارگسیخته آمار ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا هستیم؛ موضوعی که بنابر اعلام متخصصان از اسفندماه به دنبال آزاد بودن سفرهای نوروزی به شهرهای زرد و آبی، خریدهای شب عید، دید و بازدید خانواده ها، مراسم عروسی و عزا و دورهمی و.

پیش بینی می شد و امروز شرایط بروز بیماری در کشور در حالی همچنان روند صعودی خود را طی می کند که بر اساس اعلام متخصصان احتمالا این روند همچنان صعو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های نیم بند برای مدیریت آمارهای موشکی کرونا

محدودیت های نیم بند برای مدیریت آمارهای موشکی کرونا