مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-11ورزشي

امیرمحمد یزدانی و یونس امامی المپیکی شدند


نماینده اوزان 65 و 74 کیلوگرم ایران با برتری مقابل رقبای خود و رسیدن به فینال رقابت های گزینشی کشتی آزاد در قاره آسیا، موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

- نماینده اوزان 65 و 74 کیلوگرم ایران با برتری مقابل رقبای خود و رسیدن به فینال رقابت های گزینشی کشتی آزاد در قاره آسیا، موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، امیرمحمد یزدانی با رسیدن به فینال موفق به کسب چهارمین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد ایران شد.

در وزن 65 کیلوگرم، امیر محمد یزدانی در دیدار نیمه نهایی مقابل حاجی علی کشتی گیر روسی الاصل بحرین قاطعانه و با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و ضمن رسیدن به فینال، موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شد.

یزدانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر محمد عبدالکریم از کویت با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

در وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی در دور نخست برابر اووز میرادوف از ترکمنستان 10 بر صفر پیروز شد، وی در دومین مبارزه نیز منگجیگان از چین را 11 بر صفر برد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

امامی برای رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک کشتی گیر هندی را 10 بر صفر برد و صاحب سهمیه المپیک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرمحمد یزدانی و یونس امامی المپیکی شدند

امیرمحمد یزدانی و یونس امامی المپیکی شدند