مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-11سياسي

خانی: 70 نماینده در صف انتظار دیدار با رییس بنیاد مستضعفان هستند


نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی می خواهیم با یک وزیر دیدار کنیم ظرف دو یا سه روز وقت ملاقات می گیریم اما مدتهاست که می خواهیم برای مشکل زمین کشاورزان با رییس بنیاد مستضعفان دیدار کنیم اما متوجه شدیم که 70 نماینده در صف انتظار ایشان هستند.

- نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی می خواهیم با یک وزیر دیدار کنیم ظرف دو یا سه روز وقت ملاقات می گیریم اما مدتهاست که می خواهیم برای مشکل زمین کشاورزان با رییس بنیاد مستضعفان دیدار کنیم اما متوجه شدیم که 70 نماینده در صف انتظار ایشان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر خانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران گفت: شما چند سال پیش به شاهرود آمدید و املاکی را در اختیار کشاورزان قرار دادید؛ کشاورزان چندین سال است روی این املاک کشت و کار کردند اما وقتی برای مسائل حقوقی به ثبت مراجعه می کنند دچار مشکلات جدی هستند؛ چرا که سند مادر زمین ها به نام شان نیست.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در انتقادی از رییس بنیاد مستضعفان گفت: وقتی می خواهیم حضورا با شما صحبت کنیم معاون پارلمانی شما می فرماید که 70 نماینده در صف دیدن شما هستند این اصلا هنر نیست؛ بی تدبیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانی: 70 نماینده در صف انتظار دیدار با رییس بنیاد مستضعفان هستند

خانی: 70 نماینده در صف انتظار دیدار با رییس بنیاد مستضعفان هستند