مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-11سياسي

قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شد


نمایندگان مجلس قانون مالیات بر ارزش افزوده را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان و حساب تمرکز وجوه اداره کل امور مالیاتی استان ذی ربط نزد خزانه داری کل کشور برای توزیع بین شهردار ی ها و دهیاری ها واریز می شود.

نمایندگان جهت تأمین نظر شورای نگهبان تبصره (9) این لایحه را به شرح زیر اصلاح کردند: سازمان امور مالیاتی و وزارت کشور مکلفند که وجوه موضوع این ماده را حداکثر تا پانزدهم ماه بعد با تخصیص صددرصد ( 100% ) به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، اداره امور عشایر شهرستان و فرمانداری ها ( روستاهای فاقد دهیاری ) واریز نمایند.

همچنین نمایندگان به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان ماده 53 را به شرح زیر اصلاح کردند: وزارت کشور موظف است با همکاری شورای عالی استان ها برای تأمین هزینه های شهر و روستا نسبت به ابلاغ عناوین، مأخذ و حداکثر نرخ عوارض برای مواردی از قبیل اراضی، مستحدثات، تأسیسات، تبلیغات معابر و فضاهای شهری و روستایی و ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح های توسعه شهری و روستایی و دارایی های غیر منقول به مراجع ذیربط اقدام نماید.

گفتنی است با موافقت نمایندگان جهت تأمین نظر شورای نگهبان با تبصره 2 ماده 53 اصلاح شد که بدین شرح است: مراجع ذی‏ربط موظفند نسبت به وضع و تغییر عوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شد

قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شد