مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-11اقتصادي

آماده سازی دیزین با 12 میلیون گل لاله برای یک رویداد بین المللی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: با هدف حمایت از فعالان حوزه گردشگری استان مجوز برگزاری رویداد بین المللی گردشگری لاله های دیزین به سرمایه گذار بومی اعطا شد.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: با هدف حمایت از فعالان حوزه گردشگری استان مجوز برگزاری رویداد بین المللی گردشگری لاله های دیزین به سرمایه گذار بومی اعطا شد.

فریدون محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر این اساس مقرر شد رویداد بین المللی گردشگری از پانزدهم اردیبهشت ماه تا پانزدهم آبان ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی، ورزشی و گردشگری دیزین واقع در محور کرج چالوس برگزار شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به حضور سرمایه گذار بومی بیان کرد: با احتساب حجم سرمایه گذاری، مالکیت و ارزش مجموعه اقامتی، پذیرایی و گردشگری دیزین طی سالیان متفاوت تنها چهار ماه از سال از آن استفاده مفید می شده که با اجرای این طرح این میزان حداقل به 10 ماه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در رویداد بین المللی گردشگری که از لحاظ وسعت در دنیا کم نظیر است 12 میلیون پیاز گل لاله کاشته شده و برپایی غرفه های عرضه سوغات و محصولات صنایع دستی، جشنواره غذا، موسیقی محلی، مسابقه عکاسی و اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری کارگروه جبهه فرهنگی الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی دیزین با 12 میلیون گل لاله برای یک رویداد بین المللی

آماده سازی دیزین با 12 میلیون گل لاله برای یک رویداد بین المللی