مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-11اقتصادي

وزیر راه: ممنوعیت تردد به 39 کشور/ پرواز به انگلیس همچنان ممنوع است


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای سفر و تردد به 39 کشور ممنوعیت وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی، پرواز به انگلیس همچنان ممنوع است.

محمد اسلامی در گفت و گو با ایرنا، درباره محدودیت و ممنوعیت فعالیت تورهای مسافرتی به ترکیه، اظهارکرد: همه تورها موظف به عمل به مصوبات ستاد ملی کرونا هستند و این اقدام باید متوقف شود.

وی درعین حال گفت: پروازها به ترکیه به دلیل تبادلات تجاری برقرار است، چون ترکیه نقطه اتصال به سایر کشورهای جهان است.

وزیر راه و شهرسازی درباره تمدید دو هفته ای محدودیت ها در سفر به عراق گفت: سفر به عراق به دلیل وضعیت قرمز استان خوزستان از قبل از عید ممنوع شده بود که این محدودیت ها با توجه به نشست سه شنبه گذشته قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دو هفته دیگر تمدید شد.

اسلامی با اشاره به اینکه ما ممنوعیت تردد به 39 کشور را داریم و سفر به انگلیس همچنان ممنوع است، گفت: فعلا سفر به عراق و ترکیه در کشورهای همسایه ممنوع است و سفر به بقیه کشورهای همسایه هم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی از تشدید کنترل در مبادی مرزی خبر داد و گفت: تستهای پی سی آر در مرزها گرفته می شود و هلال احمر هم اخیرا با مصوبه ستاد ملی وارد عمل شده و مقرر شده با توجه به آموزش هایی که به همین منظور دیده اند، از افراد تست بگیرند تا مبتلایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: ممنوعیت تردد به 39 کشور/ پرواز به انگلیس همچنان ممنوع است

وزیر راه: ممنوعیت تردد به 39 کشور/ پرواز به انگلیس همچنان ممنوع است