مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:212021-04-11اقتصادي

عقد قرار داد با 35 کارخانه چایسازی برای خرید برگ سبز چای


رییس سازمان چای کشور با اشاره به فعالیت 165 کارخانه چایسازی در استان های گیلان و مازندران، گفت: تاکنون با 35 کارخانه برای خرید برگ سبز چای قرار داد بسته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب جهانساز صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی سازمان چای برای عقد قرار با کارخانجات چایسازی در زمینه خرید برگ سبز چای، افزود: 165 کارخانه چایسازی در استان های گیلان و مازندران فعال هستند.

وی افزود: از اعلام فراخوان برای حضور صاحبان کارخانجات چایسازی در واحد حقوقی سازمان چای برای عقد قرار تاکنون 35 کارخانه چایسازی در استان های گیلان و مازندران برای خرید برگ سبز از چایکاران با این سازمان قرارداد بسته اند.

جهانساز با بیان اینکه برداشت برگ سبز چای از 25 هزار هکتار از باغات چای در استان های شمالی در سه نوبت و از اردیبهشت آغاز می شود، گفت: انتظار می رود تا آن زمان باقی کارخانجات چای نیز با این سازمان قرار داد ببندند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 55 هزار خانوار در استان های گیلان و مازندران به کشت چای مشغول هستند، اضافه کرد: سازمان چای به منظور حمایت از این بهره برداران و افزایش کیفیت و کمیت محصول چای تسهیلات خوبی برای مکانیزاسیون و اصلاح باغات با سود 4 درصد به چایکاران و 7 درصد به کارخانه داران پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرار داد با 35 کارخانه چایسازی برای خرید برگ سبز چای

عقد قرار داد با 35 کارخانه چایسازی برای خرید برگ سبز چای