مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-11بين الملل

رایزنی هند و چین در مورد خروج بیشتر نیروها از منطقه مورد مناقشه مرزی لداخ


وزارت دفاع هند روز شنبه اعلام کرد، هند و چین در یازدهمین نشست فرماندهی نیروهای نظامی، در مورد چگونگی اطمینان از خروج کامل نیروها در خط واقعی کنترل (LAC) صحبت کرده اند.

- وزارت دفاع هند روز شنبه اعلام کرد، هند و چین در یازدهمین نشست فرماندهی نیروهای نظامی، در مورد چگونگی اطمینان از خروج کامل نیروها در خط واقعی کنترل (LAC) صحبت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، این مذاکرات روز جمعه در نقطه تلاقی مرز چوشول-مولدو اتفاق افتاد.

این وزارت خانه اعلام کرد: طرفین به تبادل مفصل دیدگاه های خود درباره حل مسائل باقی مانده مربوط به خروج از خط واقعی کنترل در لداخ شرقی پرداختند و در مورد نیاز به حل و فصل مسائل برجسته به طور کارامد و در تطابق با توافقات و پروتکل های موجود، به وفاق رسیدند.

این بیانیه افزود، مذاکرات همچنین بر ضرورت اطمینان از تکمیل خروج از دیگر مناطق دست گذاشته و یادآور شد این امر راه را برای طرفین هموار خواهد کرد تا تنش زدایی نیروها را مدنظر قرار دهند و از احیای کامل صلح و آسایش اطمینان حاصل کرده، باعث پیشرفت در روابط دوجانبه شوند .

وزارت دفاع چین ابراز امیدواری کرد هند به اجماع در مورد اختلاف مرزی، پایبند باشد وزارت دفاع ملی چین پس از نشست فرماندهان ارشد نظامی گفت، چین امیدوار است هند به تمام توافق هایی که در مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی هند و چین در مورد خروج بیشتر نیروها از منطقه مورد مناقشه مرزی لداخ

رایزنی هند و چین در مورد خروج بیشتر نیروها از منطقه مورد مناقشه مرزی لداخ