مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-11فناوري

سامانه تفکیک پسماند از مبدا در روز شیراز رونمایی می شود


رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز گفت: اقدامات لازم برای اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدأ انجام شده و سامانه و نرم افزار این طرح، در روز شیراز رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز گفت: اقدامات لازم برای اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدأ انجام شده و سامانه و نرم افزار این طرح، در روز شیراز رونمایی خواهد شد.

لیلا دودمان یکشنبه 22 فروردین در شصت وهشتمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات گفت: طی جلسه ای با سازمان مدیریت پسماند گزارشی از سامانه طراحی شده تحویل پسماند ارائه شده است که بر اساس آن، مقرر شد در برنامه کاربردی پسماند، اطلاعات حیاتی نظیر کد ملی و تاریخ تولد حذف شود و استفاده از کد شهروندی و قابلیت سازگاری با پلتفرم شهروندی در آینده دیده شود.

او با اشاره به اینکه این سامانه تا 15 اردیبهشت ماه آماده خواهد شد، افزود: این برنامه قبل از انتشار عمومی مورد بررسی کامل نرم افزاری قرار می گیرد و راهنمای استفاده برای کاربران سیستم عامل های IOS نیز ارائه خواهد شد.

دودمان با اشاره به پیشرفت پروژه فیبر نوری، عنوان کرد: بر اساس گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکنون 25 کیلومتر فیبرنوری از 150 کیلومتر فاز دوم پروژه یادشده انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تفکیک پسماند از مبدا در روز شیراز رونمایی می شود

سامانه تفکیک پسماند از مبدا در روز شیراز رونمایی می شود