مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:072021-04-11سياسي

فعالان سیاسی و رسانه ای در مورد عملکرد دولت روحانی در خوزستان چه گفتند؟


در جلسه هم اندیشی هم گفت که به صورت آنلاین برگزار شد فعالان سیاسی و اجتماعی، پیشکسوتان رسانه و برخی مسوولان در خصوص عملکرد رییس جمهور در خوزستان بحث و تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نشست هم اندیشی هم گفت به صورت آنلاین با حضور فعالان سیاسی و رسانه ای و با موضوع روحانی برای خوزستان چه کرد؟ برگزار شد.

تکنوکرات ها انتصابات در خوزستان را مدیریت می کنند مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف خوزستان اظهار کرد: جریان فکری که انتصابات روحانی را در خوزستان مدیریت می کند ناشی از تفکر تکنوکراتی روحانی است.

وی با انتقاد از وضعیت آموزشی در استان در مقایسه با شاخص های کشوری، افزود: با وجود اینکه شاخص های آموزشی در آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزشی پایین است اما مسوولان در مقابل این شرایط سکوت کرده اند.

کارنامه روحانی در خوزستانه سیاه است حجت الاسلام لاری زاده فعال رسانه ای با بیان اینکه بخشی از شرایط نامطلوب استان تحت تاثیر تصمیمات دولت در سطح ملی است، اظهار کرد: باید بپذیریم که رییس جمهوری که نماینده تصریح کرد: بعد از هشت سال هیچ یک از این وعده ها اجرایی نشد و شاهد عقبگرد در خوزستان هستیم.

هیچ کدام از وعده های رییس جمهور محقق نشد فاطمه طاهری خبرنگار و فعال اجتماعی در رابطه با عملکرد روحانی در خوزستان، اظهار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان سیاسی و رسانه ای در مورد عملکرد دولت روحانی در خوزستان چه گفتند؟

فعالان سیاسی و رسانه ای در مورد عملکرد دولت روحانی در خوزستان چه گفتند؟