مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-11اجتماعي

متولیان امامزاده ها به خاطر باز گذاشتن حیاط بقاع متبرکه هم تذکر گرفتند!


در حالی که مصوبه ای برای بسته شدن امامزاده ‎های استان تهران در شرایط کرونا صادر نشده است، برخی از متولیان امامزاده ها از کاهش فعالیت آستان های مقدس و حتی بسته شدن درهای بقاع متبرکه با دستور ستاد کرونا و ستاد مدیریت بحران خبر دادند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت ـ مریم سادات آجودانی: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در تهران، برخی از مشاغل به جز مشاغل سطح یک با دستور ستاد کرونا از شنبه 21 فروردین به مدت 10 روز تعطیل شدند و البته بسیاری دیگر از مشاغل با وجود اینکه در گروه سطح یک هم نبودند، همچنان فعال هستند.

همچنین با توجه به قرمز بودن بسیاری از شهرها به ویژه شهرهای مشهد و قم، امکان تشرف به حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) نیز وجود ندارد و مسیر زیارت بسته شده است.

با موقعیت فعلی به نظر می رسد در ماه مبارک رمضان نیز این محدودیت ها ادامه داشته باشد؛ تا جایی که رییس جمهور در جلسه ستاد کرونا به ممنوعیت برپایی مراسم مذهبی در ماه ضیافت الهی اشاره کرد و همین امر موجب شد تا بسیاری از مسؤولان و سازمان ها همچون مرکز رسیدگی به امور مساجد خواستار تجدیدنظر در این رابطه و برپایی مراسم های مذهبی با رعایت نکات بهداشتی شوند.

امامزاده های استان تهران هم که از ابتدای سال جاری با رعایت نکات بهداشتی در ایام نوروز پذیرای زائران بود، پس از ابلاغیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان امامزاده ها به خاطر باز گذاشتن حیاط بقاع متبرکه هم تذکر گرفتند!

متولیان امامزاده ها به خاطر باز گذاشتن حیاط بقاع متبرکه هم تذکر گرفتند!