مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-11سياسي

بیانیه دانشجویان البرز در خصوص تلاش عده ای برای تایید صلاحیت افراد مساله دار


شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در رابطه با فشار برخی افراد صاحب نفوذ برای گرفتن تاییدِ صلاحیت افراد مسئله دار در انتخابات شورای اسلامی شهر کرج بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شورای تبیین مواضع در افراد باشد.

متاسفانه، چند روزی است خبرهایی حاکی از فشار پدرخوانده ها برای گرفتن تاییدِ صلاحیت افراد مسئله دار، علی الخصوص در انتخابات شورای اسلامی شهر کرج به گوش می رسد.

لذا هم کسانی که می دانند رد صلاحیت خواهند شد، برای گرفتن تاییدیه به دنبال زید و عَمرو نروند و هم آنان که با نفوذ خود از  خارج از استان، در مسائل شهر کرج دخالت می کنند، بدانند؛ اگر از این اقدامات دست نکشند، جریانِ دانشجویی ماجرا را برای مردم، روشن خواهد کرد.

با این اوصاف از هیئت های اجرایی و نظارت میخواهیم به وظایف قانونی خود عمل کرده و به افراد قدرت طلب و منفعت جو، فرصت ندهند.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نکته دیگر پیرامون انداختن توپ به زمین هیئت نظارت و تحت فشار قرار دادن این جمع است.

شنیده ها حاکی از آن است که  بعضی از اعضای فعلی و ادوار شورای شهر کرج و سایر شهرستان های استان که از قضا، بعضا از طریق مراجع ذی صلاح، در ابتدا استعلامشان تایید نشده نیز برای رسیدن به شورای شهر در تلاشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دانشجویان البرز در خصوص تلاش عده ای برای تایید صلاحیت افراد مساله دار

بیانیه دانشجویان البرز در خصوص تلاش عده ای برای تایید صلاحیت افراد مساله دار