مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:212021-04-11اقتصادي

73 محصول مجازی با رویکرد فرزندآوری منتشر می شود


در قالب پویش سه جیم «جنگ جهانی جمعیت»، 73 محصول با موضوع فرزندآوری از اول اردیبهشت ماه 1400، در فضای مجازی منتشر می شود.

- در قالب پویش سه جیم جنگ جهانی جمعیت ، 73 محصول با موضوع فرزندآوری از اول اردیبهشت ماه 1400، در فضای مجازی منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، مرضیه خسروی بروجنی رییس فرهنگسرای اخلاق و دبیر اجرایی پویش مجازی سه جیم ، با اشاره به اعلام نرخ رشد جمعیت 0/6 درصد در سال 99 که در تاریخ کشور عزیزمان بی سابقه است و کاهش حیرت آور نرخ باروری در 30 ساله اخیر افزود: به منظور ترویج فرهنگ فرزندآوری و رشد موالید و همچنین آگاهی رسانی چالش های کاهش جمعیت، 73 محصول مجازی در قالب های موشن گرافیک ، استاپ موشن ، مینیمال گرافیک و پوستر مجازی با مشارکت گروه پزشکان سپیدار تولید و در فضای مجازی باز نشر داده می شود.

رییس فرهنگسرای اخلاق افزود: در سلسله تولیدات مجازی سه جیم ، به چالش های کاهش جمعیت و رشد موالید، بحران سالمندی، عوامل بازدارنده فرزندآوری در ایران، معایب تک فرزندی و نهایتاً نسل کشی به سبک سقط جنین اشاره شده است.

به گفته خسروی بروجنی، همچنین در تعدادی از محصولات تولیدی برای تبیین ابعاد دینی و روایی فرزند آوری، از فرمایشات ائمه معصومین (علیهم السلام) بهره برده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 محصول مجازی با رویکرد فرزندآوری منتشر می شود

73 محصول مجازی با رویکرد فرزندآوری منتشر می شود