مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:572021-04-11سياسي

قول استاندار خوزستان درباره بودجه قرآنی استان


استاندار خوزستان درباره درخواست شورا مبنی بر اختصاص بودجه به فعالیت های قرآنی گفت: از سازمان برنامه و بودجه می خواهیم که هر قدر که در توان مان هست از بودجه عمرانی و بودجه جاری به فعالیت های قرآنی اختصاص دهد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان درباره درخواست شورا مبنی بر اختصاص بودجه به فعالیت های قرآنی گفت: از سازمان برنامه و بودجه می خواهیم که هر قدر که در توان مان هست از بودجه عمرانی و بودجه جاری به فعالیت های قرآنی اختصاص دهد.

قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای گسترش فرهنگ قرآن کریم استان که شامگاه 21 فروردین 1400 برگزار شد، اظهار کرد: 2 گروه را در تهران برای پیگیری بودجه فاضلاب و نیم درصد بودجه نفت مستقر کرده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی عادی نیست.

الان هم ما متهم شدیم که ویروس انگلیسی از خوزستان شیوع پیدا کرده است اما با بستن مرز شلمچه و عدم ورود مسافران به استان، این موضوع کنترل شد.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: در شرایط کنونی در ستاد ملی کرونا مقرر شده که مقررات شرایط قرمز و نارنجی در شهرها اعمال و رعایت شود.

در شهرهای قرمز جلسات با 15 نفر و در شهرهای نارنجی با 20 نفر برگزار شوند.

استاندار خوزستان افزود: برای برگزاری مجالس مذهبی ماه رمضان هم نظر دانشگاه علوم پزشکی را بگیرید و آنها موافقت کردند با همین تعداد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول استاندار خوزستان درباره بودجه قرآنی استان

قول استاندار خوزستان درباره بودجه قرآنی استان