مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:512021-04-11اجتماعي

مردم استان تهران از سفر به ارتفاعات پرهیز کنند


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی مبنی بر وقوع تندباد و رگبار و رعد و برق گفت: مردم استان تهران برای امروز22فروردین از سفر به ارتفاعات بپرهیزند.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه طی روز گذشته 21 فروردین 1400 آزادراه تهران - کرج با 179 هزار و 785 تردد دارای بیشترین وسیله نقلیه مشاهده شده و آزادراه تهران- شمال نیز 8 هزار و 109 وسیله نقلیه کمترین تردد را داشته است.

مصدقی با بیان اینکه جمع ورودی به استان تهران طی روز گذشته 246 هزار و 21 وسیله نقلیه و جمع خروجی استان 220 هزار و 370 ثبت شده است گفت: این آمار نشان می دهد همچنان ورود به استان تهران تداوم دارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران عنوان داشت: مجموع وسیله نقلیه مشاهده شده طی روز گذشته 2 میلیون و 279 هزار و 831 عدد بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی محورها دارای ترافیک روان و شرایط جوی مساعد است، افزود: طبق پیش بینی ها هواشناسی برای امروز در بعضی ساعات وزش باد شدید و تند باد موقت، رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ را خواهیم داشت و از همه مردم می خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی از قرار گرفتن در مناطق مرتفع خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان تهران از سفر به ارتفاعات پرهیز کنند

مردم استان تهران از سفر به ارتفاعات پرهیز کنند