مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:162021-04-10سياسي

چند نرخی بودن ارز، عامل رانت و فساد/ دلار 4200 تومانی به دست مردم نمی رسد


رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: چند نرخی بودن ارز را موجب ایجاد رانت دانست و گفت: چند نرخی بودن ارز مشکل اصلی بخش خصوصی است، خیلی از کالاها با ارز 4 هزار و 200 وارد می شود اما با این نرخ ها دست مردم نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اعضای هیأت رییسه خانه صنعت و معدن، در راستای اجرای هرچه بهتر شعار سال و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص تولید، پشتیبانی و مانع زدایی های با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و دادستان کرمانشاه دیدار و گفت وگو کردند.

جهانبخش شکری، رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در این دیدارها با آرزوی برداشته شدن موانع تولید و توسعه استان، اظهار داشت: یکی از موانع اصلی ما تولید کنندگان دوایر دولتی و تشکیلات دولتی است.

وی چند نرخی بودن ارز را موجب ایجاد رانت دانست و گفت: چند نرخی بودن ارز مشکل اصلی بخش خصوصی است، خیلی از کالاها با ارز 4 هزار و 200 وارد می شود اما با این نرخ ها دست مردم نمی رسد.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه افزود: اگر ثبات اقتصادی در جامعه حاکم شود و به بخش خصوصی اعتماد شود، کارها بهتر برای تحقق شعار سال پیش می رود.

احصاء مشکلات واحدهای صنعتی کرمانشاه دبیرخانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز با اشاره به شعار سال، گفت:  خانه صمت استان از همان روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نرخی بودن ارز، عامل رانت و فساد/ دلار 4200 تومانی به دست مردم نمی رسد

چند نرخی بودن ارز، عامل رانت و فساد/ دلار 4200 تومانی به دست مردم نمی رسد