مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 02:572021-04-10اجتماعي

هوای اصفهان و دو شهر مجاور آن قابل قبول است/ سجزی در وضعیت قرمز


کارشناس امور آزمایشگاه هوا اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و دو شهر مجاور آن صبح امروز در وضعیت قابل قبول قرارگرفت.

- محمود مزارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وضعیت کیفی هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به هفت صبح امروز بیست و دوم فروردین ماه با میانگین 113 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد، اظهار داشت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر در نخستین ساعات امروز بهبود یافته و هم اکنون با میانگین 84 بر مدار (زرد) قابل قبول است.

وی به تشریح وضعیت هوا در ایستگاه های سنجش دائم آلودگی شهر اصفهان پرداخت و افزود: کیفیت هوا صبح امروز در خیابان استانداری با شاخص 77، میدان احمدآباد با شاخص 65، خیابان رودکی با شاخص 86، خیابان های پروین و رهنان با شاخص 87، خیابان باهنر با شاخص 62، خیابان کاوه با شاخص 129، خیابان رودکی با شاخص 135، خیابان فرشادی با شاخص 55، میدان فیض با شاخص 66، خیابان کاوه با شاخص 80، کردآباد با شاخص 59، خیابان میرزا طاهر با شاخص 82 و ورزشگاه میثاق با شاخص 64 در وضعیت قابل قبول است.

کارشناس امور آزمایشگاه هوا اداره کل محیط زیست استان اصفهان وضعیت هوای کیفی این کلانشهر را صبح امروز مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: کیفیت هوای شهرهای مجاور کلانشهر اصفهان از جمله شاهین شهر با میانگین 69 و مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان و دو شهر مجاور آن قابل قبول است/ سجزی در وضعیت قرمز

هوای اصفهان و دو شهر مجاور آن قابل قبول است/ سجزی در وضعیت قرمز