مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 02:162021-04-10سياسي

انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی به تعویق افتاد


مدیر عامل اتحادیه موسسات وتشکل های فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی گفت: انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان به علت شیوع کرونا و وضعیت قرمز استان، - ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل اتحادیه موسسات وتشکل های فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی گفت: انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان به علت شیوع کرونا و وضعیت قرمز استان، به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

لیلا شکرانی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است، افزود: انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استانی مقرر بود در 22 فروردین ماه با حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان برگزار شود که به علت وضعیت قرمز استان این انتخابات به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

وی با تأکید بر اینکه زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی نیز فراهم نبود، بیان کرد: مقرر بود که چهار استان انتخابات مجمع را در فروردین ماه 1400 برگزار کنند که به علت اعمال محدودیت ها، انتخابات در این استان ها نیز به تعویق افتاد.

شکرانی در خصوص تعداد کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی، اظهار کرد: طی بازه زمانی مشخص شده، 14 نفر کاندیدای هیئت مدیره و پنج نفر کاندیدای هیئت بازرسی شده و تأیید صلاحیت شدند که اعضای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی به تعویق افتاد

انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی به تعویق افتاد