مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 19:002021-04-10ورزشي

ابهام در پخش زنده لیگ آسیا و بازی جدید سعودی ها


پخش ماهواره امکان پذیر نخواهد بود، مگر اینکه شبکه بین اسپورت هزینه لازم را پرداخت کند و تا الآن حق پخش تنها مخصوص شرکتی است که از جانب وزارت ورزش عربستان آن را برای پخش داخلی خریداری کرده - پایگاه خبری استاد الدوحه قطر به نقل از پیر کاخیا، رییس سابق شرکت ورد گروپ در خصوص پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشته است: توافق جهت پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خاورمیانه به شکل مستقیم از طریق کنفدراسیون صورت می گیرد و دیگر ارتباطی به شرکت سابق نخواهد داشت چرا که قرارداد قبلی در سال 2020 به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، وی در خصوص پخش بازی های لیگ قهرمانان آسیا که از هفته آتی آغاز می شود گفت: توافق با AFC به صورت مستقیم صورت می گیرد و از طریق کمیته مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا، خصوصاً در مورد بازی های منطقه خاورمیانه انجام خواهد شد.

بازی های لیگ قهرمانان در عربستان به صورت داخلی پخش خواهد شد و فعلاً پخش ماهواره ای برای سایر کشورها انجام نمی شود، چرا که هیچ شبکه ای حق پخش خارج از مرزهای سعودی را خریداری نکرده است.

کاخیا اضافه کرد: پخش ماهواره امکان پذیر نخواهد بود، مگر اینکه شبکه بین اسپورت هزینه لازم را پرداخت کند و تا الآن حق پخش تنها مخصوص شرکتی است که از جانب وزارت ورزش عربستان آن را برای پخش داخلی خریداری کرده است و اجازه پخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در پخش زنده لیگ آسیا و بازی جدید سعودی ها

ابهام در پخش زنده لیگ آسیا و بازی جدید سعودی ها