مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 16:102021-04-10حوادث

کشف 850 کیلوگرم تریاک و انهدام 100 باند موادمخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)


سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان، در راستای مبارزه بی امان با سودگران مرگ، یک باند مهم و کلانی که در سطح کشور و استان فعالیت عمده ای داشتند متوقف و متلاشی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان، در راستای مبارزه بی امان با سودگران مرگ و قاچاقچی ان مواد مخدر، پس از اقدامات اطلاعاتی پیچیده و گسترده یکی از باندهای بزرگ موادمخدر که در سطح استان لرستان و برخی استان های هم جوار فعالیت داشت را شناسایی و مورد ضربه قرار داد.

در این اقدام 850 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف، یک قبضه اسلحه گلوله زنی، 2600 فشنگ جنگی، مقداری وجه نقد و جواهرآلات و 2 دستگاه توقیف و سه نفر دستگیر شدند.

همچنین در 20 روز گذشته سه باند دیگر مورد ضربه قرار گرفته و بیش از 250 کیلوگرم انواع موادمخدر از آن ها کشف و ضبط شده است.

معاون دادستان خرم آباد در این زمینه، فعالیت های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان را ستود و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان، در راستای مبارزه بی امان با سودگران مرگ، یک باند مهم و کلانی که در سطح کشور و استان فعالیت عمده ای داشتند متوقف و متلاشی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 850 کیلوگرم تریاک و انهدام 100 باند موادمخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

کشف 850 کیلوگرم تریاک و انهدام 100 باند موادمخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)