مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-10اقتصادي

استانداری تهران: اعمال افزایش قیمت حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت ماه بلامانع است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اعلام کرد: مطابق مقررات کمیته انطباق فرمانداری تهران، افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت ماه بلامانع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عبدالرضا چراغعلی عصر شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران و تایید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی با توجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان و مالکان خودروهای شخصی و سازمانی بوده پس از کارشناسی های متعدد در نهایت با 25 درصد افزایش نرخ برای مترو و اتوبوس های حمل و نقل عمومی و 35 درصد افزایش نرخ تاکسی ها موافقت شد.

وی اظهار داشت: این افزایش نرخ کرایه با هماهنگی های انجام شده بین فرمانداری تهران و شهرداری از اول اردیبهشت ماه لازم الاجرا است.

اجازه ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران نمی دهیم چراغعلی همچنین درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران نیز گفت: ما با ساخت و سازهای غیرمجاز به شدت برخورد می کنیم در حال حاضر نیز 33 تعاونی در شمال و شمال شرق تهران قصد ساخت و ساز دارند اما ما اجازه ساخت و ساز به آنها را در این مناطق نمی دهیم.

وی درباره برنامه های سال 1400 معاونت عمرانی استانداری تهران نیز گفت: هنوز ریزپروژه ها به تفکیک مشخص نیست اما پیش بینی ما این است که نسبت به سال گذشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری تهران: اعمال افزایش قیمت حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت ماه بلامانع است

استانداری تهران: اعمال افزایش قیمت حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت ماه بلامانع است