مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-10سياسي

تحقق 123 درصدی درآمدهای پیش بینی شده برای گیلان در سال گذشته


سال گذشته شاهد تحقق 123 درصدی درآمدهای پیش بینی شده در سال گذشته برای استان گیلان بوده این.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان اظهار کرد: شورای برنامه ریزی و توسعه به دنبال حرکت در مسیر شکوفایی و توسعه استان گیلان است.

وی در ادامه یکی از مهم ترین دستاوردهای شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان را تهیه و تدوین سند آمایشی سرزمینی برشمرد و افزود: این سند باید به عنوان یک راهبرد برای اقدامات دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان تأکید کرد: توجه جدی به برنامه های تدوین کننده ساخت و سازها در گیلان همچون طرح های جامع، هادی و تفصیلی شهرها و روستاها و تسریع در تعیین تکلیف و تصویب آنان باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تحقق شعار سال و شناسایی و حل مشکلات استان گیلان محور اصلی پژوهش ها در استان بوده است، اضافه کرد: امسال نیز به فرموده رهبری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است و باید پژوهش محوری در تحقق این شعار نیز استمرار یابد.

زارع با اشاره به ظرفیت های استان گیلان و همسایگی با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا، اظهار کرد: استفاده بیشتر از ظرفیت اتحادیه اقتصادی اوراسیا رویکرد مهم دولت و حوزه اقتصادی در استان گیلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 123 درصدی درآمدهای پیش بینی شده برای گیلان در سال گذشته

تحقق 123 درصدی درآمدهای پیش بینی شده برای گیلان در سال گذشته