مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-10سياسي

مساجد غیرت و همت خود را در ایام کرونا نشان دادند


مساجد در ایام کرونا، غیرت و همت خود را نشان داده و وظیفه دینی، شرعی و انسانی خود را با تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک به افراد کم بضاعت انجام دادند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: مساجد در ایام کرونا، غیرت و همت خود را نشان داده و وظیفه دینی، شرعی و انسانی خود را با تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک به افراد کم بضاعت انجام دادند.

حجت السلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم غبارروبی حرم مطهر امامزاده سیدحمزه (ع) با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه منتسب به رسول اکرم (ص) و هفته غبارروبی مساجد، گفت: در این هفته بایستی به غبارروبی داخلی نیز توجه کنیم و در کنار غبارروبی و نظافت ظاهری مساجد، درون و باطن خود را نیز غبارروبی انجام دهیم تا برای ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان آماده باشیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ماه مبارک رمضان، ماهی است که حتی استراحت در آن معادل عبادت بوده و خواندن یک آیه در این روزها، مساوی با ختم قرآن در غیر ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان، ماه بسیار عزیزی است، افزود: متاسفانه برخی از افرادی که روزه می گیرند، در صورت داشتن ناراحتی مختصر، فکر می کنند که باید روزه خود را بشکنند و غذا بخورند وگرنه برایشان ضرر دارد، در حالی که بسیاری از پزشکان و اطبای اسلامی و غیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد غیرت و همت خود را در ایام کرونا نشان دادند

مساجد غیرت و همت خود را در ایام کرونا نشان دادند