مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-10بين الملل

گردان های سیدالشهداء: بعید است که آمریکا به میل خود از عراق خارج شود


سخنگوی گردان های سیدالشهداء عراق گفت که آمریکایی ها مدام سخنان و تصمیم خود را تغییر می دهند و خروج آن ها از عراق بعید به نظر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاظم الفرطوسی سخنگوی گردان های سیدالشهداء عراق در مصاحبه ای گفت که خروج نیروهای آمریکایی از عراق صرفا حرف است و آمریکایی ها به میل چنین اقدامی انجام نخواهند داد.

او به شبکه العالم گفت که سخنان و قول هایی که آمریکایی ها می دهند باید با گلوله تفنگ نوشته شود و نه با جوهر، چرا که آن ها مدام سخنان خود را تغییر داده و مواضع مختلف می گیرند و نمی توان به سخنانشان تکیه کرد.

شیخ الفرطوسی افزود: آمریکایی ها حضور خود در عراق را بر اساس درخواست دولت حیدرالعبادی برای کمک به عراق در مقابل داعش می دانند، زمان این درخواست تمام شده و پارلمان با مصوبه خود را از باطل کرده است.

همچنین دولت عادل عبدالمهدی پس از ترور شهید سحاج ادعای آمریکا، نیروهای آن ها مستشاری نیستند و از سوی دیگر عراق نیازی به این تعداد مستشار نظامی ندارد.

الفرطوسی تأکید کرد که آمریکا هیچ اقدامی در راستای عقب نشینی از عراق انجام نداده و نیروهای مقاومت به خروج آن ها به دیده تردید نگاه می کنند.

دور سوم گفت و گوهای راهبردی میان واشنگتن و بغداد، شامگاه روز چهارشنبه هفته گذشته، با تمرکز بر موضوع امنیت، مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های سیدالشهداء: بعید است که آمریکا به میل خود از عراق خارج شود

گردان های سیدالشهداء: بعید است که آمریکا به میل خود از عراق خارج شود