مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-10سياسي

رونمایی محسن رضایی از برنامه های دولتش


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: درباره اقتصاد مردمی چه در سطح اقتصاد کشور، چه در سطح اقتصاد دولت، اقتصاد کسب و کارها و چه در سطح اقتصاد مردم برنامه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فارس نوشت: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست بسیج اساتید دانشگاه های تهران که با موضوع الگوی حکمرانی و ایران 1400 برگزار شد، با اشاره به برخی مشکلات کشور گفت: ایران نباید از برخی کشورهای منقطه عقب بماند، ایران همیشه پرچم دار بوده و باید در ادامه هم همین گونه باشد.

* امسال باید سال گشایش در حکمرانی کشور باشد رضایی تاکید کرد: امسال باید سال گشایش در حکمرانی کشور باشد، کشور را قفل کرده اند و این حیف است و امسال ان شاءالله باید سال گشایش و باز شدن قفل ها باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دولت کشور را دو قفله کرده و ان شاءالله امسال باید سال باز شدن این قفل ها باشد، قفل هایی که بر دست و پای مردم و کشور بسته شده است.

رضایی اضافه کرد: سال 1400 باید سال گشایش در حکمرانی کشور باشد.

دولت تدبیر و امید فکر می کرد اگر قفل های خارجی را باز کند، قفل های داخلی خود به خود باز می شود.

وقتی کلید را بالا بردند من می دانستم این کلید برای باز کردن قفل های داخلی نیست و من یک هزار تومانی را نشان دادم و گفتم این کلید، پول ملی ما را تحقیر می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی محسن رضایی از برنامه های دولتش

رونمایی محسن رضایی از برنامه های دولتش