مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-10ورزشي

نفرات برتر رقابت های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان کشور مشخص شدند


رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی جوانان کشور با معرفی نفرات برتردر ورم های مختلف در سنندج به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی جوانان، کشور از روز جمعه 20 فروردین ماه سال جاری در سالن آزادی شهر سنندج آغاز شد و عصر امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

  در وزن 55 کیلوگرم، امیررضا ده بزرگی از فارس، احمدرضا ناصرپور از خوزستان، محمدمهدی جواهری از قم، علی حاجی وند نورایی از خوزستان، طارق غبیشاوی از خراسان رضوی و علیرضا غریب دشتی از گلستان.

  در وزن 60 کیلوگرم: سعید اسمعیلی، رضا قیطاسی، امیرحسین خوانساری و عارف محمدی  از خوزستان، عمران حق مرادی از کردستان و محمد جانقلی از قم.

  در وزن 63 کیلوگرم: ایمان محمدی از خوزستان، محمدامین جبالی فر از قم، امید احمدی از خوزستان، مرتضی نصیری از چهارمحال و بختیاری، امیرحسین نریمان از کرمانشاه و محمد غلامی از خوزستان.

  در وزن 67 کیلوگرم: سیددانیال سهرابی از خوزستان، شاهین بداغی از خوزستان، محمدمهدی کشتکار از فارس، داود مختاری از اصفهان، علی عبدولی از خوزستان و شایان ساعی از آذربایجان شرقی.

  در وزن 72 کیلوگرم: امیر عبدی از قم، مرتضی پورعیسی از مازندران، رضا ساکی از خوزستان، امیرمحمد مرادی از کرمانشاه، علی اسکندری از اصفهان و سجاد اختری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر رقابت های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان کشور مشخص شدند

نفرات برتر رقابت های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان کشور مشخص شدند