مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-10سياسي

ارائه لایحه «اصلاح ضوابط اجازه زوج در صدور گذرنامه زوجه» به هیات دولت


معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری لایحه «اصلاح ضوابط مربوط به اجازه زوج در صدور گذرنامه زوجه» را به هیات دولت ارائه کرده است.

- ارائه لایحه اصلاح ضوابط اجازه زوج در صدور گذرنامه زوجه به هیات دولت معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری لایحه اصلاح ضوابط مربوط به اجازه زوج در صدور گذرنامه زوجه را به هیات دولت ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دفتر هیات دولت؛ باتوجه به مشکلات ناشی از سوء استفاده زوج از حق قانونی خود درخصوص اعلام رضایت برای صدور گذرنامه زوجه و در نتیجه تهدید بنیان نهاد خانواده، معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهور لایحه اصلاح بند (3) ماده (18) قانون گذرنامه و الحاق پنج تبصره به مواد (18 و 19) آن را درخصوص اصلاح ضوابط مربوط به اجازه زوج در صدور گذرنامه زوجه به هیئت دولت ارائه کرده است.

در این گزارش آمده است: نهاد خانواده ابتدایی ترین، اساسی ترین و بنیادی ترین واحد جامعه محسوب می شود، واحدی که فرد سیر اجتماعی شدن را در آن می پیماید، بایدها، نبایدها، هنجارها، مفاهیم و اصول ارزشی خاص اجتماع، فرهنگ و مذهب خویش را در بطن آن می شنود و می بیند، می آموزد و در وجودش نهادینه می شود.

بنابراین باتوجه به اهمیت این موضوع، نهاد خانواده و روابط زوجین و دیگر اعضای خانواده باید بر مبنای رفق و مدارا بنیان گذارده شود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه لایحه «اصلاح ضوابط اجازه زوج در صدور گذرنامه زوجه» به هیات دولت

ارائه لایحه «اصلاح ضوابط اجازه زوج در صدور گذرنامه زوجه» به هیات دولت