مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-10فرهنگي

محمد معتضدی: بعد از استندآپ «خندوانه» وارد بازیگری شدم


محمد معتضدی استندآپ کمدین خندوانه که این روز ها بیشتر به صداپیشگی می پردازد درباره فعالیت های اخیر خود بیان کرد: در مدت اخیر در یک سریال و پنج تئاتر بازی کردم همچنین در یک فیلم سینمایی حضور داشته ام که همه این اتفاقات بعد از خندوانه برای من رخ داد و قبل .

- محمد معتضدی استندآپ کمدین خندوانه از چالش خنداندن مردم در روز های کرونایی سخن گفت.

محمد معتضدی استندآپ کمدین خندوانه که این روز ها بیشتر به صداپیشگی می پردازد درباره فعالیت های اخیر خود بیان کرد: در مدت اخیر در یک سریال و پنج تئاتر بازی کردم همچنین در یک فیلم سینمایی حضور داشته ام که همه این اتفاقات بعد از خندوانه برای من رخ داد و قبل از آن بیشتر مشغول دوبله و صداپیشگی بودم.

وی درباره تمرکز بیشتر خود در آینده عنوان کرد: خیلی جدی به دنبال این هستم که در فضای بازیگری بیشتر فعالیت کنم مراحل مختلف آموزش را طی می کنم در کنار آن کار دوبله را هم همچنان انجام می دهم.

معتضدی درباره اینکه همچنان قرار است در خندوانه به استندآپ بپردازد یا خیر گفت: بله خواهم بود و این افتخار است که در این برنامه استندآپ داشته باشم چراکه فکر می کنم آقای جوان بستری را برای عده ای از جوانان که مستعد کار در حوزه استندآپ و کمدی بودند فراهم کرد و من هم جزیی از آن ها بودم و بعد از این هم در اجرای استندآپ و حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد معتضدی: بعد از استندآپ «خندوانه» وارد بازیگری شدم

محمد معتضدی: بعد از استندآپ «خندوانه» وارد بازیگری شدم