مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-10فرهنگي

«امیرارسلان نامدار» روی آنتن رادیو نمایش می رود


مجموعه رادیویی نمایشی «امیرارسلان نامدار» به کارگردانی جواد پیشگر و با حضور بیش از سی بازیگر حرفه ای روی آنتن رادیو نمایش می رود.

- مجموعه رادیویی نمایشی امیرارسلان نامدار به کارگردانی جواد پیشگر و با حضور بیش از سی بازیگر حرفه ای روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، جواد پیشگر درباره تنظیم رادیویی و کارگردانی مجموعه رادیویی امیر ارسلان نامدار گفت: نمایش رادیویی امیرارسلان نامدار بر اساس نوشته محمدعلی نقیب الممالک در بیست و پنج قسمت سی دقیقه ­ای به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده است.

تنظیم و کارگردانی این اثر را بنده به عهده داشته­ ام و خوشحالم که سال 1400 را با این اثر زیبا آغاز کرده­ ام.

وی افزود: نمایش رادیویی به عنوان ابزاری خلاق و موثر به دلیل اینکه مخاطب را درگیر یک عمل خلاقانه ذهنی می ­کند و چون بصری نیست، می ­تواند در جهان مریی و نامریی، چه ذهنی و چه عینی حضور یافته و تاثیرات ژرفی در وجود و روان مخاطبش بگذارد به خصوص اگر موضوع و محتوای ارائه شده در ذهن و خاطرات گذشته وی جایی داشته باشد.

در این راستا می­ توان به داستان­ هایی اشاره کرد که در تاریخ شفاهی مردم یک جامعه صاحب هویت و سرشار از خاطرات گذشته هستند و داستان امیرارسلان نامدار از این جمله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امیرارسلان نامدار» روی آنتن رادیو نمایش می رود

«امیرارسلان نامدار» روی آنتن رادیو نمایش می رود