مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-10حوادث

جواب منفی شاکیه به خواستگاری منجر به هتک حیثیت وی شد


جواب منفی شاکیه به خواستگاری منجر به هتک حیثیت وی شد.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر دادو اظهار کرد: کسانی که از طریق فضای مجازی موجباب سلب آرامش و آسایس افراد را فراهم کنند، در سریع ترین زمان شناسایی و تحویل دستگاه عدالت خواهند شد.

 رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی با هویت نامعلوم از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی و تهدید به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی وی کرده اند، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شد.

آدینه لو با تاکید بر اینکه برابر قانون هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب شده و مجازات های قانونی برای فرد خاطی به دنبال دارد، افزود: کاربران برای حفظ حریم خصوصی خود هرگز اطلاعات، عکس و فیلم های شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و از اشتراک گذاری اطلاعات، تصاویر شخصی در شبکه های اجتماعی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب منفی شاکیه به خواستگاری منجر به هتک حیثیت وی شد

جواب منفی شاکیه به خواستگاری منجر به هتک حیثیت وی شد