مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-10پزشكي

افزایش 15 درصدی بیماران سرپایی در لنگرود/ افزایش ظرفیت پذیرش بیمارستان


سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنگرود، از افزایش 15 برابری بیماران سرپایی در مطب های خصوصی و مراکز 16 ساله دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: - ایسنا/گیلان سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنگرود، از افزایش 15 برابری بیماران سرپایی در مطب های خصوصی و مراکز 16 ساله دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد تردد ناقلان بدون علامت در جامعه هستیم.

دکتر الهام عاشوری در ستاد کرونای شهرستان لنگرود که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان، اظهار کرد: در اسفندماه گذشته حدود هفت بیمار کرونایی در بیمارستان شهید حسین پور لنگرود بستری بودند، اما در حال حاضر حدود 50 بیمار بستری هستند.

وی ظرفیت بخش کرونای بیمارستان را پاسخگوی بستری بیماران ندانست و افزود: بخش های غیر ضروری بیمارستان را جهت پذیرش بیماران کرونایی فعال کردیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنگرود، از افزایش 15 برابری بیماران سرپایی در مطب های خصوصی و مراکز 16 ساله دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد تردد ناقلان بدون علامت در جامعه هستیم.

بسیاری از افراد که تست پی.

سی.

آر آنان مثبت شده قرنطینه را رعایت نمی کنند و کنار ما در تاکسی می نشینند و در بازار خرید می کنند و به میهمانی ها و دورهمی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی بیماران سرپایی در لنگرود/ افزایش ظرفیت پذیرش بیمارستان

افزایش 15 درصدی بیماران سرپایی در لنگرود/ افزایش ظرفیت پذیرش بیمارستان