مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-10حوادث

آمادگی گروه جهادی لامرد ومهر برای کمک به 5 قلوهای مُهری


اعضای گروه جهادی لامرد ومهر برای کمک به 5 قلوهای مُهری اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طاهره گشتاسب مدیر بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز روز گذشته از تولد نوزادان پنج قلو داد خبر داد و اظهارداشت: یک زن 22 ساله اهل روستای مزایجان بخش اسیر شهرستان مُهر در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز نوزادان پنج قلوی خود را سالم به دنیا آورد.

گشتاسب با بیان اینکه نوزادان در هفته بیست و نهم حاملگی این بانو به دنیا آمده اند، گفت: تمامی نوزادان پسر و خانواده این نوزادان چشم به راه کمک نیکوکاران و خیرین هستند.

داود محمدی مسئول گروه جهادی لامرد ومهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گروه جهادی آتش به اختیار لامرد ومهر این آمادگی را دارد تا طی نشستی با خانواده 5قلوی مهری، فراخوان همکاری و همیاری با این خانواده مستحق را انجام دهیم.

همچنین عابد مرادی پدر 5 قلوها که راننده یکی از شرکت های مستقر در عسلویه است، گفت: بسیار خوشحالم که در سن 26 سالگی خداوند سبحان، به بنده و همسرم لطف و محبت فراوان داشت و 5 فرزند پسر را به ما عطا نمود.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط بد اقتصادی و از آنجاییکه یک کارگر ساده هستم، از دولت می خواهم حمایت های لازم را در این زمینه انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی گروه جهادی لامرد ومهر برای کمک به 5 قلوهای مُهری

آمادگی گروه جهادی لامرد ومهر برای کمک به 5 قلوهای مُهری