مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-10ورزشي

فرهادی زاد: فدراسیون تنیس راه تعالی را برای تیم ملی بانوان مهیا کرده است


مهین فرهادی زاد تدارکات فدراسیون تنیس برای فرآیند آماده سازی تیم ملی بانوان را مثبت ارزیابی کرد و گفت : فدراسیون تدارکات خوبی را برای رشد و تعالی تنیس بانوان بوجود آورده است .

- مهین فرهادی زاد تدارکات فدراسیون تنیس برای فرآیند آماده سازی تیم ملی بانوان را مثبت ارزیابی کرد و گفت : فدراسیون تدارکات خوبی را برای رشد و تعالی تنیس بانوان بوجود آورده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ؛ مهین فرهادی زاد در جمع ملی پوشان تنیس بانوان ایران گفت: فرایند آمادگی تیم ملی تنیس بانوان به خوبی سپری شده است و فدراسیون تنیس توانسته شرایط خوبی را برای رشد و تعالی تنیس بانوان بوجود آورد که این مهم بسیار امید بخش و نوید دهنده ی آینده خوب برای تنیس ایران است .

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان رشته تنیس را ورزشی سنگین و جذاب دانست و تصریح کرد : این رشته دارای هیجانی بسیار خوب است و جذابیت زیادی برای همه سنین دارد و در طی این مدت هم هر آنچه از تنیس بانوان در رویدادهای رقابتی و تمرینی دیدم تلاشی بسیار جدی و قابل احترام بوده که بسیار ارزشمند است .

فرهادی زاد گفت : آنچه در تنیس نمود بسیار خوبی داشته فرهنگ بالا ، شخصیت قابل احترام و رفتار پسندیده و جوانمردانه بازیکنان و کادرفنی این رشته است که ارزشی فراتر از نتیجه خوب دارد و قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی زاد: فدراسیون تنیس راه تعالی را برای تیم ملی بانوان مهیا کرده است

فرهادی زاد: فدراسیون تنیس راه تعالی را برای تیم ملی بانوان مهیا کرده است