مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-10اجتماعي

هشدار پلیس راه مازندران نسبت به ورود غیرمجاز به استان


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اوج گیری شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت استان، از تشدید طرح محدودیت تردد خودرویی در جاده های ارتباطی خبر داد و گفت که مالکان خودروهای دارای پلاک غیربومی که بدون مجوز وارد مازندران شوند، بدون تعارف اعمال قانون و جریمه می شوند.

سرهنگ علیرضا قدمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از صبح امروز تردد خودروها در جاده های ارتباطی استان از جمله کندوان، هراز، فیروزکوه، سوادکوه و کیاسر تا حدود زیادی کاهش یافته است و هر خودروی دارای پلاک غیربومی از مبادی ورودی استان برگشت داده می شود.

وی با اعلام این که پلیس از مبادی ورودی اصلی و فرعی استان اجازه ورود به هیچ خودروی پلاک غیربومی بدون مجوز را نمی دهد، هشدار داد: هر خودروی پلاک غیربومی که از مبادی شناخته نشده وارد استان شود از جریمه در امان نخواهد بود چون هم به وسیله دوربین های بین شهری و شهری شناسایی می شود و هم ماموران پلیس در داخل جغرافیای استان با وظایفشان به اندازه کافی آشنایی دارند.

سرهنگ قدمی هشدار داد: راننده هر خودروی پلاک غیربومی که به شرایط ممنوعیت ورود به مازندران بی توجهی کند و سعی در دور زدن ممنوعیت داشته باشد ، علاوه بر جریمه در صورت مشاهده خودرو اعمال قانون و توقیف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس راه مازندران نسبت به ورود غیرمجاز به استان

هشدار پلیس راه مازندران نسبت به ورود غیرمجاز به استان