مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-10سياسي

ستاد مبارزه با کرونا باید پاسخگوی شرایط بحرانی کشور باشد


نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت نسبت به وضعیت بحرانی کرونا تذکر داد اما عمل نشد گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا باید پاسخگوی شرایط بحرانی کشور باشد.

- محمدمهدی مفتح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه طبق قانون اساسی و اختیارات تعریف شده، مجلس می تواند همه اتفاقات در کشور را مورد بررسی و از مسوولان سوال کند اظهار کرد: بنابراین مجلس با استفاده از ابزارهای مشخص شده می تواند در مورد هر موضوعی از مسوولان سوال یا تحقیق و تفحص کند همچنین در خصوص وضعیت بد کرونا.

وی با بیان اینکه ستاد مقابله با کرونا با تمام اختیاراتی که دارد، باید به موقع برای ممنوعیت سفر ورود می کرد گفت: در برخی از مواقع این ستاد اختیارات مجلس را هم دارد یعنی تصمیماتی که می گیرد در سطح قانون و جزو وظایف انحصاری مجلس است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به دلیل شرایط خاص موجود، ستاد کرونا باید در خصوص بیماری مرموز کرونا و شرایط متغیر آن بلافاصله تصمیم می گرفت، اتفاقی که در فرآیند قانون گذاری مجلس ممکن است طولانی شود پس این اختیارات به ستاد کرونا داده شده، حتی در حد قانونگذاری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مبارزه با کرونا باید پاسخگوی شرایط بحرانی کشور باشد

ستاد مبارزه با کرونا باید پاسخگوی شرایط بحرانی کشور باشد