مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-10سياسي

بازی عاری از صداقت اصلاح طلبان با نوه امام (ره)


به راستی افراطیون مدعی اصلاحات که تعابیری مثل اردک لنگ، شاه سلطان حسین، تدارکاتچی و اجاره ای را برای خاتمی و روحانی در دوران ریاست شان استعمال کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت: دیروز چند نفر از تندروهای مدعی اصلاح طلبی (علوی تبار، جواد امام و.

)، با سید حسن خمینی در حسینه جماران ملاقات کردند.

علوی تبار (سردبیر روزنامه حجاریان در دوره اصلاحات) در این ملاقات، از مشکلات ساختاری حرف زده، درباره فقر و مشکلات اقتصادی مردم سخن گفته، به میراث او اشاره نموده و سپس ابراز امیدواری کرده سید حسن برای کاری که از او می خواهند (نامزدی انتخابات) قانع شود.

این قالب رفتاری، چقدر صادقانه است؟ اولا که طیف موثر مدعیان اصلاح طلبی در گفتار و رفتار، دهه هاست از خط امام (ره) خارج شده بلکه حتی علیه آن خروج کرده و بعضا اذعان هم دارند.

ثانیا سید حسن خمینی (جز نوادگی امام خمینی رحمت الله علیه)، حائز کدام ویژگی اکتسابی است؟ کدام سابقه مدیریتی -نه حتی در حد فرمانداری و ترجیح می دهند موضوع انتخابات را از کارنامه که به شدت مورد اعتراض مردم است، به سمت ساختار منحرف کنند و نمی گذارند و اجازه نمی دهند کار کنیم را القا نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی عاری از صداقت اصلاح طلبان با نوه امام (ره)

بازی عاری از صداقت اصلاح طلبان با نوه امام (ره)