مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-10سياسي

استاندار گلستان: اجرای پروتکل ها الزامی است


استاندار گلستان با اشاره به قرار گرفتن 6 شهر گلستان در وضعیت قرمز و 4 شهر در وضعیت نارنجی، گفت: اجرای پروتکل ها با توجه به رنگ بندی شهرها الزامی است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به قرار گرفتن 6 شهر گلستان در وضعیت قرمز و 4 شهر در وضعیت نارنجی، گفت: اجرای پروتکل ها با توجه به رنگ بندی شهرها الزامی است.

هادی حق شناس ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بر اساس اعلام امروز در ستاد ملی کرونا، گلستان به همراه سیستان بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد و یزد، جزو استان هایی است که هنوز پیک چهارم در آن آغاز نشده است.

وی با اشاره به روند افزایش بیماران سرپایی و بستری در استان، افزود: اگر امروز کاری انجام ندهیم، وضعیت بدی را در استان تجربه خواهیم کرد.

فرمانداران و دستگاه های اجرایی باید با جدیت به اجرای محدودیت های کرونایی که از امروز در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده، نظارت داشته باشند.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه دو هفته بسیار خطرناکی را پیش رو داریم، گفت: بر اساس تمام پیش بینی ها از هفته جاری وارد پیک چهارم خواهیم شد لذا باید از همین الان پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم.

باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا تعداد بیمار در این پیک به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: اجرای پروتکل ها الزامی است

استاندار گلستان: اجرای پروتکل ها الزامی است