مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-10سياسي

مبلغان در حفظ زنجیره تواصی فعال باشند/نمایش عقلانیت در جامعه دینی


معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مؤمنان در شرایط کرونایی عقلانیت دینی را به نمایش گذاشتند، گفت: - مبلغان در حفظ زنجیره تواصی به حق و صبر فعال باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگارمهر، روح الله حریزاوی ظهر شنبه در دیدار با مدیران فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم (سوره بقره) اشاره دارد به اینکه نباید به بهانه های مختلف از رونق مساجد و جماعات مسلمین جلوگیری کرد.

معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: هر چند به واسطه شیوع به نمایش گذاشتند حریزاوی ادامه داد: به راستی آیا نمی توان پروتکل هایی را تدوین کرد که بر اساس آن هم سلامت مردم را تأمین کرد و هم نماز جماعت اقامه شود.

وی افزود: در سفر به خراسان وقتی به فرودگاه مشهد رسیدیم، در حالی نمازخانه آنجا به عنوان شیوع کرونا بسته شده بود که در همان فرودگاه در بسیاری از نقاط آن اصلاً پروتکل ها رعایت نمی شد.

معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات گفت: ما به دنبال عقلانیت دینی هستیم و اتفاقاً از برکات کرونا این بود که نشان داد که مؤمنان افرادی مسئولیت پذیر بوده و بیش از دیگران پروتکل های بهداشتی را مراعات می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان در حفظ زنجیره تواصی فعال باشند/نمایش عقلانیت در جامعه دینی

مبلغان در حفظ زنجیره تواصی فعال باشند/نمایش عقلانیت در جامعه دینی