مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-10اقتصادي

کمپرسور پیستونی 350 لیتری-شرکت بادبان


کمپرسور باد 350 لیتری یا پمپ باد 350 لیتری پس از فشرده سازی هوا، داخل مخزن ذخیره هوا می شود که از طریق شلنگ یا لوله هایی که به دستگاه های مصرف، از جمله جک های پنوماتیک، - پیستوله های رنگ یا اپراتورهای بادی منتقل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شرکت بادبان، کمپرسورهای هوای فشرده با سیلندر پیستونی برای استفاده طولانی (دائم کار) مناسب نیستند، اگر دستگاه ها و ماشین آلات شما نیاز به مصرف هوای فشرده به صورت مداوم و 24 ساعته دارد بهترین نوع انتخاب کمپرسور اسکرو می باشد.

در هنگام انتخاب کمپرسور هوا پیستونی، ظرفیت کمپرسور هوا بایستی بیشتر از میزان مصرف هوای فشرده مورد نیاز دستگاه ها و ماشین آلات باشد.

به عنوان مثال اگر مجموع دستگاه های شما به هوای فشرده 350 لیتر نیاز دارد انتخاب کمپرسور با ظرفیت 350 لیتر پیشنهاد نمی شود بلکه بایستی ظرفیت کمپرسور هوا را بیشتر در نظر بگیرید.

به این دلیل که کمپرسور شما در این شرایط باید دائما روشن بماند که باعث می شود استهلاک قطعات کمپرسور بالا برود و طول عمر کمپرسور باد شما کاهش یابد.

برای انتخاب ظرفیت مناسب کمپرسور باد بهتر هست در ابتدا میزان مصرف تمامی دستگاه ها را به روش تجربی و یا از کاتالوگ مربوطه محاسبه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپرسور پیستونی 350 لیتری-شرکت بادبان

کمپرسور پیستونی 350 لیتری-شرکت بادبان